fbpx

Over 10 years we helping companies reach their financial and branding goals. Onum is a values-driven SEO agency dedicated.

LATEST NEWS
CONTACTS

PRISMA Win Delivery - Take away

Η εφαρμογή PRISMA Win Delivery – Take away διευκολύνει  την καθημερινότητα των επιχειρήσεων διανομής φαγητού, την άμεση ανταπόκριση στις κλήσεις των πελατών χωρίς να χάνεται πολύτιμος χρόνος, τη γρήγορη παραγγελιοληψία, τη μεταβίβαση της παραγγελίας στην κουζίνα χωρίς καθυστερήσεις και την άμεση παράδοσή της στον πελάτη. Ιδιαίτερα σε ημέρες και ώρες με αυξημένο φόρτο εργασίας, συμβάλλει στην άμεση και αποτελεσματική διεκπεραίωση βγάζοντας κυριολεκτικά την επιχείρηση «ασπροπρόσωπη» στον πελάτη!

Διαχείριση Delivery

  • Εμφάνιση οθόνης με τα βασικά στοιχεία του πελάτη κατά την εισερχόμενη κλήση
  • Αντιγραφή προηγούμενων παραγγελιών
  • Δυνατότητα αποστολής της παραγγελίας σε περισσότερους από έναν εκτυπωτές
  • Αναζήτηση παραγγελιών με χρήση barcode
  • Παρακολούθηση παραγγελιών (εκκρεμείς, ολοκληρωμένες, ακυρωμένες)
  • Ταξινόμηση παραγγελιών ανά γεωγραφική ζώνη
  • Προβολή και διαχείριση χαρτών μέσω google maps
  • Εκτύπωση QR code με τη διεύθυνση του πελάτη στα παραστατικά για άμεση πλοήγηση του διανομέα
  • Ενδεικτικός χρόνος αναμονής
  • Προγραμματισμός παραγγελιών
  • Πλήρης παρακολούθηση και έλεγχος διανομέων
  • Διαχείριση tips
  • Κλείσιμο βάρδιας διανομέων

Πωλήσεις Take-away

  • Ταυτόχρονη έκδοση αποδείξεων λιανικής
  • Έκδοση τιμολογίου
  • Ποσοτικές προσφορές (mix & match)
  • Διαχείριση πακέτων προσφορών (combo)
  • Διαχείριση εκπτώσεων
  • Ταμειακή κατάσταση ανά βάρδια 
  • Στατιστικές αναφορές με αυτόματη αποστολή τους με e-mail
  • Εκτύπωση Έσοδα Έξοδα

Πελάτες

  • Στατιστική εικόνα πελάτη στη λήψη παραγγελίας
  • Καρτέλα πελάτη με υπόλοιπο
  • Έλεγχος & αντιγραφή στοιχείων συναλλασομένων από την ΑΑΔΕ
  • Ευρετήρια πελατών – Εκτύπωση ετικετών αλληλογραφίας
  • Πολλαπλοί τηλεφωνικοί αριθμοί και πολλαπλές διευθύνσεις αποστολής ανά πελάτη
  • Ομαδική αποστολή SMS & Email

Αποθήκη

  • Διαχείριση εναλλακτικών κωδικών
  • Δημιουργία ετικετών barcode για τα είδη
  • Διαχείριση τροποποιητών

Παράμετροι - Ρυθμίσεις

  • Επίπεδα πρόσβασης ανά χειριστή
  • Επιλογή γλώσσας Αγγλικά/Ελληνικά
  • Αποστολή συγκεντρωτικών καταστάσεων Μ.Υ.Φ.
  • Σύνδεση με ταμειακά και ζυγιστικά
  • Call Server: σύνδεση του modem ή του τηλεφωνικού κέντρου σε έναν Η/Υ, στον οποίο δεν είναι απαραίτητη η εγκατάσταση της εφαρμογής POS που λειτουργεί ως διαχειριστής εισερχομένων κλήσεων και να στέλνει τις εισερχόμενες κλήσεις στα POS για την παραγγελιοληψία, χωρίς να επιβαρύνονται τα σημεία πώλησης

Κάντε περισσότερα με extra διαχειρίσεις για κάθε απαίτηση

Η διαχείριση εγκαθίσταται σε οθόνη αφής οποιασδήποτε ανάλυσης, ενώ μπορεί να λειτουργήσει και με ποντίκι, τοποθετείται στα σημεία του χώρου εστίασης που απαιτείται όπως είναι η κουζίνα, το μπαρ, ή ο μπουφές κ.α. και δείχνει σε real time τις παραγγελίες που πρέπει να εκτελεστούν, αντικαθιστώντας τις εκτυπώσεις. Στα πλαίσια του διαδραστικού ελέγχου των παραγγελιών στην κουζίνα προσφέρει και δυνατότητες ταξινόμησης των παραγγελιών, αλλαγής της κατάστασης κ.ά. Χαρακτηριστικά: Σχεδίαση οθόνης ανά πόστο με δυνατότητες ορισμού πλάτους και πλήθους στηλών Η εμφάνιση όλων των καταστάσεων είναι παραμετρικά οριζόμενη από τους χειριστές (χρώματα, γραμματοσειρές) Ταυτόχρονη συνολική εικόνα των παραγγελιών ομαδοποιημένη ανά είδος Φιλτράρισμα των ειδών ανά πόστο

Η εφαρμογή προσφέρει τη δυνατότητα επιβράβευσης των πελατών κάθε επιχείρησης, αρχικά με τη συλλογή των πόντων είτε από τα είδη της αποθήκης της, είτε από τη συνολική αξία κάθε αγοράς του πελάτη και στη συνέχεια την εξαργύρωσή τους με δώρα (είδη με 100% έκπτωση) ή με έκπτωση στο σύνολο της αξίας του παραστατικού.

Συμπεριλαμβάνει το Module Εκπτώσεις: προσφέρει τη δυνατότητα ορισμού εκπτώσεων που θα ισχύουν κατά περίπτωση για συγκεκριμένες ημέρες και ώρες.

Οι εκπτώσεις ορίζονται σε ομάδες ειδών ή σε διαφορετικές κατηγορίες πελατών, όπως για παράδειγμα το προσωπικό της επιχείρησης, πελάτες χονδρικής κ.α..

Προκειμένου να καλυφθούν οι περιπτώσεις επιχειρήσεων franchise ή επιχειρήσεων με περισσότερα από ένα καταστήματα, η Megasoft προσφέρει το module Loyalty Card Online το οποίο χωρίς να είναι απαραίτητο να υπάρχει online σύνδεση μεταξύ υποκαταστημάτων συγκεντρώνει στο cloud όλους τους πόντους του πελάτη σε πραγματικό χρόνο από όποιο κατάστημα και αν ψωνίζει κάθε φορά, έτσι ώστε να ενημερώνεται η κάρτα του με τους διαθέσιμους πόντους και να τους εξαργυρώσει σε οποιοδήποτε κατάστημα επιθυμεί! Η λειτουργία του Module προϋποθέτει το Module Διαχείριση Loyalty Card (POS) σε κάθε κατάστημα.Δυνατότητα συμμετοχής διαφορετικών πωλητών για κάθε είδος ανά παραστατικό,

  • Υπολογισμός επιπλέον ποσοστών για συγκεκριμένα είδη ή ομάδες ειδών και παροχών για συγκεκριμένους πωλητές
  • Αναλυτικά οικονομικά στοιχεία (προμήθειες, πληρωθέντα, υπόλοιπα κ.α.).

Διαχείριση κεντρικής παραγγελιοληψίας για επιχειρήσεις που κάνουν διανομή φαγητού. Οι τηλεφωνικές κλήσεις για παραγγελία απαντώνται σε ένα κεντρικό σημείο και αποστέλλονται βάσει των στοιχείων διεύθυνσης του πελάτη αυτόματα σε οποιοδήποτε υποκατάστημα της επιχείρησης. Στη συνέχεια προωθούνται αυτόματα στα πόστα παρασκευής (εκτυπωτές κουζίνας/kitchen monitors) που έχουν οριστεί για κάθε υποκατάστημα, ενώ παράλληλα οι χειριστές του Call Center ενημερώνονται συνεχώς για την κατάστασή τους (έχει αποσταλεί, σε εξέλιξη, έχει κλείσει). Η online επικοινωνία του Call Center με τα υποκαταστήματα επιτυγχάνεται μέσω απλής σύνδεσης internet.

Ένα εξαιρετικό εργαλείο παρακολούθησης του προσωπικού, πανεύκολο στη χρήση και με την πληροφορία κάθε στιγμή άμεσα διαθέσιμη στον σύγχρονο επιχειρηματία! Το ιστορικό ωρομέτρησης και το παρουσιολόγιο στο POS manager διαχειρίζονται και επεξεργάζονται όλα τα στοιχεία χρονοπαρουσίας του προσωπικού και δίνουν αδιαμφισβήτητα και ασφαλή συμπεράσματα! Στο ιστορικό της ωρομέτρησης μπορείτε να δείτε την ακριβή ημερομηνία και ώρα της προσέλευσης και της αποχώρησης κάθε εργαζόμενου. Το παρουσιολόγιο σας επιτρέπει να βλέπετε για τους εργαζόμενους που επιθυμείτε και ορίζοντας το διάστημα, το σύνολο των ωρών που έχουν εργαστεί, το σύνολο του μισθού που θα πρέπει να τους καταβληθεί, τυχόν προκαταβολές που έχουν λάβει και το υπόλοιπο. 

Παρακολούθηση διαθεσιμότητας ειδών αποθήκης με δυνατότητα ενημέρωσης από back office, διόρθωση υπολοίπου μέσω κινήσεων απογραφής, καταχώρηση νέων παραλαβών. Συνταγές παραγωγής με υπολογισμό των αναλώσεων σε όλα τα επίπεδα της παραγωγικής διαδικασίας.

Δυνατότητα παρακολούθησης εισιτηρίων εισόδου με έλεγχο ποσού ελάχιστης κατανάλωσης.

Αποκτήστε πρόσβαση στις αναφορές της εφαρμογής σας απομακρυσμένα και σε πραγματικό χρόνο μέσω internet με την υπηρεσία Report Server της Megasoft. Οι χειριστές μπορούν να έχουν πρόσβαση σε οποιαδήποτε από τις ήδη ενσωματωμένες αναφορές και να λαμβάνουν το αποτέλεσμα real time, ωστόσο παρέχεται και δυνατότητα κατασκευής οποιασδήποτε άλλης αναφοράς η οποία θα αντλεί δεδομένα είτε από την εμπορική, είτε από τη λογιστική ή την POS εφαρμογή σας. Επιπλέον, μπορείτε να ορίσετε τους χειριστές που θα έχουν πρόσβαση στην υπηρεσία, καθώς και να επιλέξετε ποιες αναφορές θα μπορούν να βλέπουν. Η πρόσβαση και προβολή στις αναφορές πραγματοποιείται από οποιονδήποτε τύπο συσκευής (Υπολογιστής, Smartphone ή Tablet).

Μέθοδος συγχρονισμού των PRISMA Win Point of Sales συστημάτων, μέσω της οποίας συγχρονίζονται τα αρχεία πελατών, αποθήκης και κινήσεων. Η διαδικασία συγχρονισμού μεταξύ των σημείων πώλησης, εκτελείται είτε με επιλογή από τους διαχειριστές του συστήματος, είτε μέσω batch διαδικασιών που εκτελούνται αυτόματα σε προκαθορισμένα χρονικά διαστήματα. Για παράδειγμα, από το κεντρικό, μπορείτε να στείλετε ενημέρωση στα περιφερειακά σημεία πώλησης σχετικά με την αποθήκη και τους τιμοκαταλόγους. Αντίστοιχα, από τα περιφερειακά σημεία πώλησης μπορείτε να ενημερώσετε με τις κινήσεις τους το κεντρικό. Η διαδικασία προσφέρει, μεταξύ άλλων, και τα εξής πλεονεκτήματα:

Ευελιξία ως προς τη διαδικασία μεταφοράς των αρχείων.
Εύκολη διαδικασία εγκατάστασης που δεν προαπαιτεί ιδιαίτερες γνώσεις σχετικά με την βάση δεδομένων (SQL server).
Σημαντικά μικρότερο συνολικό κόστος της υπηρεσίας, εφόσον δεν είναι απαραίτητη η εγκατάσταση της Std έκδοσης του Ms Sql Server.
Μη απαραίτητη διακοπή λειτουργίας των σημείων πώλησης σε περίπτωση αναβάθμισης της εφαρμογής.

Οι επιχειρηματίες εστίασης & λιανικής  μπορούν να έχουν πρόσβαση σε ενσωματωμένες αναφορές σχετικά με το Ταμείο ημέρας, το Ζ κ.α.  και να λαμβάνουν τις πληροφορίες real time μέσω internet. Η πρόσβαση και η προβολή στις αναφορές πραγματοποιείται από οποιονδήποτε τύπο συσκευής (Υπολογιστή, Smartphone ή Tablet).Ευελιξία ως προς τη διαδικασία μεταφοράς των αρχείων.

Εύκολη διαδικασία εγκατάστασης που δεν προαπαιτεί ιδιαίτερες γνώσεις σχετικά με την βάση δεδομένων (SQL server).
Σημαντικά μικρότερο συνολικό κόστος της υπηρεσίας, εφόσον δεν είναι απαραίτητη η εγκατάσταση της Std έκδοσης του Ms Sql Server.
Μη απαραίτητη διακοπή λειτουργίας των σημείων πώλησης σε περίπτωση αναβάθμισης της εφαρμογής.

Η υπηρεσία επιτυγχάνει τη γεφύρωση της POS εφαρμογής του PRISMA Win με την πλατφόρμα Online Delivery e-food. Εκτός από την αξία αγοράς της υπηρεσίας και το κόστος του ετήσιου συμβολαίου συντήρησης, ο πελάτης για να την αποκτήσει θα χρεωθεί και με το κόστος (κατόπιν συνεννόησης) των μηχανογραφικών υπηρεσιών που απαιτούνται για την προσαρμογή εξατομικευμένων ρυθμίσεων και επιλογών. Η υπηρεσία φέρνει κατευθείαν στην POS εφαρμογή όλες τις παραγγελίες που καταχωρούν οι πελάτες του καταστήματος μέσω του e-food συμπεριλαμβανομένων όλων των στοιχείων που αφορούν τους ίδιους (στοιχεία επικοινωνίας πελάτη, διεύθυνση, παρατηρήσεις κ.τ.λ.) τα είδη που επιλέγουν (τροποποιητές, παρατηρήσεις κ.τ.λ. ), τον τρόπο πληρωμής (μετρητά ή πιστωτική κάρτα) και τον τρόπο παραλαβής (delivery ή από το κατάστημα). Όλοι οι νέοι πελάτες που έρχονται από το e-food καταχωρούνται αυτόματα και με τα πλήρη στοιχεία τους στην POS εφαρμογή μέσω της γέφυρας, ενώ όλα τα δεδομένα που έρχονται από το e-food συμμετέχουν στα στατιστικά, στις αναφορές και στις εκτυπώσεις της εφαρμογής και δίνουν χρήσιμες πληροφορίες για την πορεία των πωλήσεων μέσω της πλατφόρμα του Online Delivery στον επιχειρηματία.