Διαχείριση Κάβας
- Home
- Διαχείριση Κάβας
PRISMA Win Διαχείριση Κάβας
H εξειδικευμένη εμπορική εφαρμογή της Megasoft για την κάβα περιλαμβάνει τη διαχείριση Εγγυοδοσίας με δυνατότητα αυτόματου υπολογισμού κενών φιαλών και περιεχομένου, άνυδρου οινοπνεύματος, καθώς και ειδικού φόρου κατανάλωσης οινοπνεύματος για κάθε είδος με σκοπό τον αυτόματο υπολογισμό του στα παραστατικά αγορών και πωλήσεων.
Η Megasoft καλύπτει απόλυτα τις ανάγκες της Κάβας και του Πρατηρίου Ποτών με τις εξειδικευμένες της εφαρμογές και συμβάλλει στην ομαλή καθημερινή λειτουργία του καταστήματος! Οι λιανικές πωλήσεις του καταστήματος (front office), η εμπορική διαχείριση (back office) και τα υποκαταστήματα μπορούν παρακολουθούνται άψογα μέσα από την ολοκληρωμένη λύση μηχανογράφησης που προσφέρει η Megasoft με τις εφαρμογές PRISMA Win!
Special Features
Απόλυτη εξειδίκευση για τις κάβες και τα πρατήρια ποτών
- Διαχείριση Εγγυοδοσίας με δυνατότητα αυτόματου υπολογισμού κενών φιαλών και περιεχομένου, άνυδρου οινοπνεύματος, καθώς και ειδικού φόρου κατανάλωσης οινοπνεύματος για κάθε είδος με σκοπό τον αυτόματο υπολογισμό του στα παραστατικά αγορών και πωλήσεων.
- Η εφαρμογή υποστηρίζει τον Ειδικό Φόρο Κατανάλωσης, 0,20 ευρώ ανά λίτρο, που επιβλήθηκε στο εγχώριο παραγόμενο κρασί, με το άρθρο 13 του Ν.4346/2015 (ΦΕΚ 152/20-11-2015) και την τροποποίηση των άρθρων 90 και 92 του Εθνικού Τελωνειακού Κώδικα (Ν.2960/2001).
- Επιπλέον, καλύπτει τη φορολογική υποχρέωση των οινοπαραγωγών που παράγουν ετησίως μέχρι 100.000 λίτρα κρασιού, για υποβολή δήλωσης ΕΦΚ στο αρμόδιο τελωνείο και της καταβολής των αναλογούντων φορολογικών και λοιπών επιβαρύνσεων με την ολοκλήρωση της παραγωγής του προϊόντος τους.
Συμπεριλαμβάνει το Module:
- Παρακολούθηση ειδών αποθήκης με δυνατότητα διαχείρισης απεριόριστων κωδικών ανά είδος για διαφορετικές εφαρμογές
- Δυνατότητα αντιστοίχισης μεταξύ ομάδων για χρήση εναλλακτικών κωδικών κατά την αναζήτηση είδους
- Δυνατότητα δημιουργίας παραμετρικού αρχείου εφαρμογών (π.χ. ανταλλακτικό) που εφαρμόζεται σε μια ομάδα οχημάτων/σκαφών, όπως και η αναζήτηση των ειδών κατά εφαρμογή
- Δυνατότητα αυτόματης δημιουργίας εναλλακτικών κωδικών για τα είδη
Σύννομη λειτουργία
Προσαρμοστείτε στις φορολογικές επιταγές
-Ηλεκτρονική τιμολόγηση
-Ηλεκτρονικά βιβλία ΑΑΔΕ
-Σύνδεση με ψηφιακή πλκατφόρμα myDATA
Εξοικονομήστε χρόνο & χρήμα
Οργανώνοντας τις επιχειρησιακές σας διεργασίες, αυτοματοποιώντας πολύπλοκες και χρονοβόρες διαδικασίες και ελέγχοντας αποτελεσματικά κάθε τομέα της επιχείρησής σας
Επεκτασιμότητα
Όσο μικρές ή όσο μεγάλες και αν είναι οι ανάγκες της επιχείρησής σας, υπάρχει το κατάλληλο Module που θα προσθέσει ακόμα περισσότερες δυνατότητες στο ήδη ισχυρό λογισμικό σας
Διαχείριση συναλλασσομένων
- Έλεγχος και αντιγραφή στοιχείων Πελατών / Προμηθευτών από την Α.Α.Δ.Ε.
- Βασικά, πληροφοριακά και οικονομικά στοιχεία
- Ορισμός εκπτώσεων στους Πελάτες / Προμηθευτές βάσει της συνολικής καθαρής αξίας του παραστατικού
- Στατιστικές Πληροφορίες
- Ετικετογράφος
- Ομαδική ενημέρωση / διαγραφή
- Αναζητήσεις Πελατών / Προμηθευτών με δυνατότητα εξαγωγής αποτελεσμάτων στο excel, σε αρχείο .txt ή σε εκτυπωτή
- Ομαδική Αποστολή E-mail και SMS
- Τιμοκατάλογοι πελάτη ανά είδος
- Αποστολή συγκεντρωτικών καταστάσεων (Μ.Υ.Φ.)
Διαχείριση αποθήκης
- Βασικά, πληροφοριακά και οικονομικά στοιχεία Ειδών
- Στατιστικές Πληροφορίες
- Αναζητήσεις με δυνατότητα εξαγωγής αποτελεσμάτων στο excel, σε αρχείο .txt ή σε εκτυπωτή
- Διαχείριση Χαρακτηριστικών
- Διαχείριση Εικόνας
- Πολλαπλοί τιμοκατάλογοι ανά είδος
- Διαχείριση πολλαπλών αποθηκευτικών χώρων
- Ομαδική ενημέρωση / διαγραφή
- Διαχείριση Απογραφής με δυνατότητα αυτόματης ενημέρωσής της από excel ή αρχεία κειμένου
- Αυτόματες ενημερώσεις τιμοκαταλόγων προμηθευτών
- Μαζικές ανατιμήσεις ειδών
- Συγκεντρωτικό δελτίο αποστολής και Συγκεντρωτικό δελτίο επιστροφής
Αγορές
Εύκολη διαχείριση όλων των σταδίων της αγοράς από την προσφορά, την παραγγελία και την παραλαβή των ειδών, έως την καταχώρηση του Δελτίου Αποστολής και του Τιμολογίου.
Η εφαρμογή προσφέρει τη δυνατότητα ολικού ή μερικού μετασχηματισμού των παραγγελιών διατηρώντας πάντα τις αρχικές παραγγελίες. Επιπλέον, διαχειρίζεται τις οριζόμενες επιβαρύνσεις ποσοστιαία και νομισματικά που λειτουργούν προσθετικά ή αφαιρετικά στην καθαρή ή στη μικτή αξία (π.χ. κρατήσεις δημοσίου, έξοδα μεταφοράς κ.α.)
Διαχείριση Κοστολογίου, έτσι ώστε παράλληλα με την καταχώρηση ειδών στο παραστατικό αυτόματα να καταχωρούνται τα είδη και στην οθόνη Κοστολόγιο με επιπλέον τα στοιχεία: Τιμή Κόστους, Ποσοστό Χονδρικής, Τιμή Χονδρικής, Ποσοστό Λιανικής και Τιμή Λιανικής με Φ.Π.Α. και με επιπλέον δυνατότητα Ενημέρωσης τιμής λιανικής από παραστατικά αγορών πριν την έκπτωση.
Πωλήσεις
- Ολικός ή μερικός μετασχηματισμός των παραστατικών με δυνατότητα επιλογής ποσοτήτων ειδών, σε άλλα ανωτέρου σταδίου.
- Ομαδική Τιμολόγηση με δυνατότητα ορισμού αυτόματης ομαδοποίησης ομοίων ειδών (Group) με ίδια τιμή.
- Εισαγωγή ειδών στα παραστατικά με αυτόματη αλλαγή γραμμής.
- Χρήση αναγνώστη barcode για ακόμα μεγαλύτερη ταχύτητα.
- Διαθέσιμες πληροφορίες όπως χαμηλό απόθεμα είδους, πλαφόν, συνολικός τζίρος και κατώτατη τιμή πώλησης κατά την καταχώρηση ειδών στο παραστατικό, με δυνατότητα ταυτόχρονης παραγγελίας σε προμηθευτή, όπου αυτό απαιτείται.
- Αυτόματος υπολογισμός ειδικού φόρου για κάθε είδος (π.χ. φόρος οινοπνεύματος, ανακύκλωσης, δημοτικός κ.α.).
- Ηλεκτρονική τιμολόγηση
Φορητή τιμολόγηση
Απο τη Megasoft μπορείτε να προμηθευτείτε λύση Φορητής τιμολόγησης για Χονδρικές Πωλήσεις.
Η ιδανική αυτή εφαρμογή για τους επαγγελματίες που κάνουν χονδρική πώληση ποτών προσφέρει δυνατότητες όπως:
• Επιλογή των ειδών που θα τιμολογηθούν από λίστα
• Δυνατότητα ορισμού ποσοστιαίας έκπτωσης στο είδος, αλλά και συνολικά στο παραστατικό
• Διαχείριση πολιτικής εκπτώσεων, αλλά και διαφορετικών τιμοκαταλόγων για τους πελάτες
• Δυνατότητα καταχώρησης παραστατικών αγοράς
• Έκδοση συγκεντρωτικών δελτίων (φόρτωση – επιστροφές)
• Έκδοση Τιμολογίων σε θερμικό εκτυπωτή (ασύρματη επικοινωνία μέσω Wi Fi – Bluetooth)
• Παραλαβές Εμπορευμάτων
• Κλείσιμο Ημέρας
Παραγγελίες πελατών-προμηθευτών
Δυνατότητα πρόβλεψης επάρκειας αποθήκης, έτσι ώστε ο χειριστής να μπορεί να παραγγείλει ασφαλή ποσότητα την κατάλληλη στιγμή!
Ομαδικές, μερικές ή ολικές εκτελέσεις παραγγελιών για συγκεκριμένη περίοδο σε ένα παραστατικό.
Δέσμευση ποσοτήτων και αποδέσμευση, είτε αυτόματα μετά από μία ορισμένη ημερομηνία, είτε με την ακύρωση της παραγγελίας με εμφάνιση προειδοποιητικού μηνύματος.
Αξιόγραφα
- Παρακολούθηση εισπρακτέων και πληρωτέων αξιογράφων της επιχείρησης ή των πελατών.
- Μεταβίβαση ή εξόφληση αξιογράφων και έγκαιρη ενημέρωση για τις απαιτήσεις και τις υποχρεώσεις που προκύπτουν.
Κάντε περισσότερα
- Διαχείριση Πωλητών
- Εικόνα Επιχείρησης - Στατιστικά
- Απεριόριστα Υποκαταστήματα
- Εργαλεία Εφαρμογής
- Live Viewer
- Δυνατότητα συμμετοχής διαφορετικών πωλητών για κάθε είδος ανά παραστατικό,
- Υπολογισμός επιπλέον ποσοστών για συγκεκριμένα είδη ή ομάδες ειδών και παροχών για συγκεκριμένους πωλητές
- Αναλυτικά οικονομικά στοιχεία (προμήθειες, πληρωθέντα, υπόλοιπα κ.α.).
Συγκρίσεις περιόδων για εξαγωγή ασφαλών συμπερασμάτων για την εικόνα της επιχείρησης και την πορεία της στο χρόνο που δίνουν τη δυνατότητα για την έγκαιρη λήψη των απαραίτητων μέτρων για την εξέλιξη και την κερδοφορία της!
Η εφαρμογή διαχειρίζεται ταυτόχρονα απεριόριστες εταιρείες, χρήσεις και αποθηκευτικούς χώρους, δίνοντας, έτσι, τη δυνατότητα προβολής και σύγκρισης στατιστικών στοιχείων.
- Διαχείριση Παραμετρικών Πεδίων με δυνατότητα δημιουργίας παραμετρικών αλφαριθμητικών και υπολογιζόμενων πεδίων, στα βασικά αρχεία πελατών, προμηθευτών και αποθήκης τα οποία χρησιμοποιούνται κατ’ επιλογή ως φίλτρα στις αναζητήσεις εγγραφών, εμφανίζονται στις λίστες εγγραφών (πεδία εμφάνισης) και λαμβάνουν μέρος στις παραμετρικές εκτυπώσεις.
- Σύνδεση με Εργαλεία Αναφορών (Crystal Reports, Access, Excel....) Προσφέρει στην εφαρμογή δυνατότητα ενσωμάτωσης Αναφορών - Εκτυπώσεων, που έχουν δημιουργηθεί μέσω εξωτερικών εργαλείων με αυτόματη ενημέρωση ανά Χρήση και Εταιρεία.
- PRISMA Win® Lite CRM: Εσωτερική οργάνωση. Διαχείριση εισερχομένων τηλεφωνικών κλήσεων - άμεση διευθέτηση εισερχομένων κλήσεων (τιμολόγηση - παραγγελίες - προσφορές). Διαχείριση γραφείου. Πρόγραμμα ημέρας ανά χειριστή ή ομάδα χειριστών. Υπενθυμίσεις για μελλοντικές κινήσεις (τιμολογήσεις - παραγγελίες – αξιόγραφα - εισπράξεις - πληρωμές). Τήρηση ιστορικού για κάθε πελάτη.
- Εκτυπώσεις με δυνατότητα αποστολής με e-mail, εξαγωγής σε excel, word, access και σε αρχεία .html, .csv, .txt και .pdf
Επιπλέον, τα PDF που παράγονται στις κινήσεις, είναι τύπου searchable ή native, ώστε να είναι δυνατή η ανάγνωση, αναζήτηση και ταξινόμηση βάσει του περιεχομένου τους, ώστε να υποστηρίζονται οι υπηρεσίες EDI. - Υπηρεσία online support
με επισκέψεις στο PC του Πελάτη για γρήγορη και άμεση λύση στις απαιτήσεις του (Απαραίτητη προϋπόθεση ο πελάτης να βρίσκεται σε συμβόλαιο συντήρησης).
Η SaaS εφαρμογή προσφέρει τη δυνατότητα, με τη χρήση φορητών συσκευών τύπου smartphones και tablets, σε πραγματικό χρόνο, αναζήτησης και προβολής πληροφοριών στο χειριστή που βρίσκεται εκτός επιχείρησης, σχετικά με τους Πελάτες και την Αποθήκη. Η διαχείριση είναι συμβατή με συσκευές με λειτουργικό Android 4.0.3 και πάνω.